Perşembe, Nisan 17

eve bir turlu gidememek

kac zamandir gidemiyorum bruksel'e. sabah otelden ayrildim, bavullar arabada, aksam eve, bruksel'e donecegim diye. iste problem cikti, kalmam gerekti projenin selameti icin. elimde bavullar geceyarisindan sonra otele donup resepsiyonda buldum kendimi. odaya cikip bavulu actim, dis fircasi ivir ziviri banyoya yerlestirdim, gomlekleri dolaba astim. huzunlensem mi, kufur mu etsem bilemiyorum. neyse ki balkonun kapisi acik, disaridan dalgalarin sesi geliyor...

bu da sabah otelden disarinin manzarasi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Boyle bir manzaradan Brukselin kasvetli havasina donulur mu yaw :) Insan boyle uyaninca stresi falan unutur. Ama tabi evim guzel evim baska, orasi ayri. Kolay gelsin. Bu arada yorum yolu ile spam yayma yontemini de ilk kez burda gordum. Bu "tygogal" denen yorumcu arkadasimizin baska emelleri var. :) Silebiliyor musun bilmiyorum. Yazilara devam keyifle okuyoruz.