Pazartesi, Haziran 16

Roma'da sokak gosterisi

Gecen sene Haziran'da gelmistim Roma'ya, gezmeye. Mr. Bush da buradaydi. Bu sefer de yine karsilastik. Anlasilan gezi programimiz ayni. Neyse fazla takilmadim, ben kendi isime baktim.
Bugun Piazza Navona'da bir sokak gosterisini izliyorduk, gosteriyi yapan akrobat-komedyen arkadas biraz takildi bize, biz de ona.

Gecen sefer Roma'nin bir cok onemli tarihi yerini gezmistim, St. Pieter kalmisti. Dun onu da gidip gorduk. Kubbe'den asagiya Roma'ya baktim. Roma fazlasiyla tarihi bir sehir. Her kosesinden tarihi bir sey firtliyor ama Istanbul'dan daha farkli. Yasayan bir muze gibi Roma, Istanbul'da ise tarih gunluk hayatin bir parcasi. O yuzden Roma'da gezmek zengin bir muzeyi asinlamaya benzerken Istanbul'da yasamak dunyada hicbir sehirde (en azindan benim gordugum) tecrube edilemeyecek bir his. Roma'dan Istanbul'a nerden geldik derseniz, ee bizde butun yollar Istanbul'a cikar!

Hiç yorum yok: