Pazartesi, Aralık 11

tasinmak

Bir keresinde evimin onunde uzakdogulu bir cift ellerinde fotograf makinasi ile yaklasmislardi bana. 10 sene once simdi benim yasadigim evde yasamislar, eski anilari canlandirmak icin ta Kaliforniya'dan kalkip gelmislerdi. Yanlarinda bir de velet vardi. Duygusal anlara sahit oldum. Surdaki agac o zaman da vardi, burasi da boyleydi dediler. Ben de evimin (onlarin eski evinin) onunde bir fotograflarini cekiverdim. Ve tabii kendime sormadan edemedim. Ben de 10 sene sonra kalkip gelsem ne hissederdim, bir sene yasadigim bu evi gormeye gelir miydim, onundeki feslefenler duruyorsa koklar, kekikleri kurutur, ufak domateslerden menemen yapar miydim diye merak ettim. Bu olaydan bir kac ay sonra da bu sefer tasinma sirasi bana geldi. Kitaplar kutulandi, gemiye verilip eski kitaya dogru ugurlandi. Bavullar yapildi, fazla bavullar dostlara emanet edildi. Esyalar satildi, arkadaslara verildi, atildi ve bir sekilde ev bosaltildi.
Evet, bakin bakalim alttaki 2 foto arasindaki 7 farki bulabilecek misiniz...

 

  

1 yorum:

emelo dedi ki...

ya hic oldu mu bu simdi.. Orda 7den cok daha fazla fark var.
Sen yoksun...