Pazartesi, Mart 12

şehirden kaçış

Calisma iznini beklerken biraz gezip dolastiktan sonra kendimizi Urla'da pastoral tatlara biraktik. Asagida bahceden cesitli manzaralar. Ilk sirada huzunlu kopek Hıdı var.

 

Sonra top ve oyun manyagi Seker, kaslarini dikmis tenis topuna bakarken.

 

Yeni yumurtadan cikmis civcivler civ civ diye tavugun pesinden kostururken.

 

Bu arkadas da bahcenin en kabadayi karakteri hindi Bilo. Eskiden de asabiydi ama disi hindi geldikten sonra bir havalara girdi ki yanina yaklasilmiyor. Fotografta da goruldugu gibi degnekle guvenli bir uzaklikta tutmak gerekiyor. Asagi bahcede oldugu icin pek karsilasmiyoruz ama karsilastigimizda da gulu gulu gulu sesleri ve degnek saklamalari eksik olmuyor.

 

En son olarak Bilo kankasi tavuskusu Mihir ile. Mihir'in butun isi disi tavuskusuna hava atmak. Ama tuylerini kabarttigi ciftlesme dansi gercekten gorulmeye deger. Tabii bu arada disi tavuskusu otlamaktan basini bile kaldirmiyor o ayri. Erkek milletinin dogadaki hali icler acisi. Saptamami dogayla sinirlandirarak kendimi kisir bir tartismanin icine sokmamis oldugumu saniyorum. Mihir'in bir diger meraki ise evin camlarinin onunde dolasip durmak. Kendi aksine hayran hayran bakiyor demek istiyor insan ama bunun icin biraz daha gelismis bir zeka gerekiyor diye arkadaslarla tartismistik zamaninda. Diger teori camda kendine arkadas gorup ona bakiyor. Artik ne kadar akilli oldugunu bilmiyorum ama hisli bir arkadas oldugu kesin. Cunku aldigim duyumlara gore hindi Bilo bahcede birine saldirdiginda Mihir hemen mudahele edip araya giriyormus. Daha bana denk gelmedi. Simdiye kadar Bilo ile hep kendim mucadele vermem gerekti...



Son bir haber de disi tavuskusundan. Yakinda doguracakmis gibi bir havasi oldugu icin (demek ki Mihir bosuna tuylerini kabartmiyormus) yuvasina ot takviyesi yapmak gerekiyordu. Aldim elime oragi ve uzamis otlardan bicmeye gittim. Oragi havaya kaldirip indirdigimde hisir hisir kirpilan ot sesleri ahenkle yankilaniyordu bahcede (biraz abarttim). Isin teknigini kisa zamanda kavradigimi zannediyorum. Boylece yaptigim islere orakla ot bicmeyi de eklemis oldum. Sirada Gronland'i kizakla gecmek ve son gunlerin moda sporu olan lazboard yapmak var.

2 yorum:

emelo dedi ki...

di ile tavuskusu yavrusnu yeni kitaya istiyorum!!!
Diamond'a cok yakisicaklarindan eminim...

doganslx dedi ki...

di da seni sorup duruyor zaten. tavuskusu yavrusu konusunda henuz bir bilgi gelmedi bize.